vineri, 10 august 2012

Doar dacă ştiai ...

Ştiu sigur că oricare fată are un băiat la care visează în fiecare noapte. Şi eu sunt printre acele fete.
O intrebare : Nu te-ai întrebat vreodată dacă el simte ceva pentru tine ? Dacă măcar ştie că exişti ?
Eu da. De multe ori. Şi regret acum că nu am îndrăznit să-l întreb. Acum nu o să mai am ocazia vreodată. Nu o să mai am ocazia să-i spun ce sentimente am eu , faţă de el..
Mereu mă întreb oare ce simţea pentru mine . Dar, cum nu am avut destul tupeu, acum regret şi mă gândesc în fiecare zi ce ar fi fost dacă ..
Câteodată ai nevoie de tupeu. Fără el, nu poţi face nimic în ziua de azi. Dar, atenţie, nu mă refer la tupeu din acela obraznic. Nu !

În concluzie, te-ai întrebat vreodată ce sentimente are EL faţă de tine ? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu